piątek, 19 czerwca 2009

Same przyjemności.

Wczoraj otrzymałam miłą niespodziankę od Jasmin -wyróżnienie mojego blogu

Dzisiaj takie samo wyróżnienie przyznała mi Jolinka.
Dziękuję Wam dziewczyny pięknie.
To dla mnie niezwykle budujące wyróżnienie, ponieważ zarówno Jasmin, jak i Jolinka same są autorkami niezwykłych blogów... a to dlatego, ze są obie niezwykle utalentowane i kreatywne. Obie tworzą w różnych technikach rzeczy piękne i wyjątkowe.

...a jakby tego było mało, to dzisiaj zaliczyłam jeszcze jeden miły akcent dnia. Od dyrekcji szkoły, w której pobiera nauki moja Kaśka z okazji zakończenia roku szkolnego dostałam list pochwalny, wychwalający mój i Odysa trud włożony w wychowanie córki. Ależ jakiż to trud Szanowna Dyrekcjo??? -toc to sama przyjemnośc! :) Pomimo wszytko i tak jestem dumna i blada, i z powyższego powodu pozwoliłam sobie robic za chwalipietę ...a co tam ;)

Wracając do blogowych wyróżnień, to jakem młoda blogerka, zdążyłam zauważyc, że osoby wyróżnione typują kolejne blogi, które uważają za fantastyczne. I tu mam problem, bo w zasadzie wszystkie blogi, które odwiedzam, a są wymienione w moich ulubionych zaslugują na to miano i gorąco polecam ich odwiedzenie.
A mimo wszytko wytypuję dwa blogi, które są dla mnie odkryciem najnowszym i z tego powodu jestem pod ich wielkim wrażeniem.
Elisse tka ze swoich marzeń niezwykłe miejsce... i sama jest niezwykła.
Mia -świeżo poślubiona :) cieszy się pięknie swoim wymarzonym miejscem.
Słowem kluczowym tych blogów są marzenia... byc może właśnie dlatego zwróciły moją szczególną uwagę, bo i ja ostatnio dużo marzę ;)

3 komentarze:

  1. O matko! Takie wyróżnienie! bardzo, bardzo dziękuję. Zadziwiłaś mnie ogromnie :)Miło mi, że mnie wyróżniłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki , dzięki i jeszcze raz dzięki- za przemiłe słowa i wyróżnienie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszko cudna przemiana.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń